Tuesday 23 August 2011

gara-gara tidow petang

ZzZzzz....
memang best lah dapat tidow petang..
tmbah2 hujan...huhu
tmbah kelas pom byk y cancel..
ape lagi kerja saya.. tidow lah :) HEHE

pada mulanya keadaan panas jer...
haa.. teringat satu pepatah..
jangan sangka tengahri panas petang x ujan...HAHAHA
hancur peribahasa... lebih kurang mcm 2 lah...

punya lah syoik nie tido...
drummmmmmm...hujan turun ngan lebat... 
ape ag best lah tidow.. 

tup tup...
dalam mind aku..
bukan ke aku jemur baju kat luar....
ape ag... aku lari lah nk selamatkan bju2 aku..
tp selipaR bt aku tergelincir...
adoiiii...
HAHAHA..

mmg tragis la bunyi aku jatuh...
tp semua x dapat diselamatkan...
sakit pom dapat...

haa.... sape2 y suker tidow petang tuh...
make sure pakaian kat ampaian dah angkat...
HUHUHU...
nti jadi cam sye (:

No comments:

Post a Comment