Tuesday 9 August 2011

kisah praktikal... -.- uhhh... nasiB....

bermula la dunia pembelajaran aku yg da lame aku tgl...
yea la sbb praktikal kan... :)
haa... sal praktikal 5 bulan aku kne bt... mmg best la.... 
smpai aku xde mse nk update new entry dlm blogger :)
mmg byk pengalam y aku dpt.... bkn stkat pengalaman jer... tp kisah menakutkan pom ade...
bkn hantu eppp...hohoho...
meh nk story......

mse aku praktikal dlu.. aku and adeq syu tgh on9 pkai lappy msg2 aww...
than ngah syok2 on9 nieh... tb2 ade apek ni msyukkk...
apek ni mmg slalu la msyuk dlm kedai kitowg... tp kitow x layan la sbb mmg da fed up...
kalo msk dk tgk brg owkeh la ugak.... 
ni x... korang nk taw x??
ehmmmm... msuk2 jer duduk ngan slumber dpn kitowg
tenung dgn penuh mkne.... erggghhh......!!!
tension tol tgk muke apek 2... da la tua...
busukkkk lak 2....
bkn skali sekali lah...mmg berkala2 la....
dlm 1 ary 2 ade lah 5 6 kali dy msuk usha2 kami....

kitowg pom xthan.... kitowg pom report kat bos...
bos kitowg pmpn... xde lah nk berani2 marah2...
haaaa......bos kitowg pom tkt tgk muke apek 2...
last2... bos kitowg bgtaw suami dy... 
nk jadikan cite... keesookan ary nye... kebetulan....
mse apek 2 msk dlm kedai kitowg...
bos and suami dy pom smpai....
korang nk taw x....
suami bos kite angkat tong pemadam api 2 komon2nya nk bling kat dy...
hahaha... lari litang pukang....
padan muke....
hahahaha.... :D

No comments:

Post a Comment